Sorular

Sevgilim?

Yorgun musun sen de yoklukla sevişmekten? Yolları geçememekten... Tüm köprüleri devrilmiş bir kale gibi ulaşılamıyor mu "biz"e?

Biz? Biz var mıyız? Kelimelere hapsolmuş bedenler, biz yaşıyor muyuz ki? Nefes alıyor muyuz bir ağızdan, ya da atıyor mu aynı yerden kalp? Aklımdakileri döküyorum sana günlerdir, sahi günler var mı? Sanki burada yok. Durmadan yıkanmaktan soldular.

Sevgilim?

Biz, sence bir araya gelebilir miyiz? Rüzgar çok ve yorgunuz ikimiz. Herşeyi bir yana bırakıp gülümseyebilir miyiz? Biz...

Bugün buluttan bozma bir şemsiyenin altında yağmura kafa tuttum ben. Kulağımda bir eylül türküsü, yollar geçtim. Islandım çok, üşüdüm. Düşündüm sonra...

Sevgilim?

Rüzgarın ellerimden kayıp, akıp gidişi... Bu his... Nefesinin tenimde dolaşması gibi. Bak, ver elini. Dokun sen de. Rüzgar, nefes gibi teninde. Hisset, evet böyle...

Sevgilim...










-Yağmurda kalmış gibi, sırılsıklam aklım... Damlalar düşürüyor.
yazarken: Cem Adrian&Pamela-Anladım

Yorumlar

Popüler Yayınlar