Sev'iş'mek

Ben geldim.

Üzgünüm, geçmişinin kırıntılarını kuşlara yem yaptım. Dönüşün yok artık, bir gelişin var. Bir de kalışın. İster içimde bir yerlerde, ister dışımda. Ama geçmişin yok. Geçmişini bir uykuya yatırdım, büyümeden uyanmayacak. O uyurken, zamanın kıymetini bil, gel benimle oyunlar oyna arka bahçede. Çiçekler topla, saçıma iliştir. Gözümden ak, dudaklarıma sız. Aklımda ol, ellerime düş.

Sonra soyun bütün tereddütlerini, bütün hınçlarını, korkularını. Gel, seviş benimle. Çocuk ol, göğsümde uyu. Ya da baba ol, sar, sarmala. Erkek ol mesela, tenimde yaşa. Gel, kanına karıştır beni. İçine çek, derin derin. Hikayene kat, gerçek yap.

Korkma, sevişmenin verdiği acıdan. Birbirine karışmaktan... Bir ayin gibidir sevişmek, kendinden geçtiğin, ona vardığın... Bana vardığın. Dokun, korkma. Derinin altnda gizli herşey, orada "derinde".

Tüm cesaretini geçir üstüne, kelimelerinden sürün. Gözümü al, elimi tut. Benden çal biraz, kendinden kat. Aynalar tut bana, kendini gör. Yollar geç, gel yanıma. Otur şöyle, anlat...





Ve korkma sabahlardan, gitmeyeceğim. "Derinde" saklı kaldığı sürece herşey, ben teninde olacağım. Olacağım...












-Dokunmak; herşeyin birden uyanması gibi... Günaydın:)
yazarken: Kemal Akçan-Sonbahar, yine.

Yorumlar

Popüler Yayınlar