Bey'in Fırtınası

Çık git aklımdan, hayatımdan.
Seni görmek, sesini duymak istemiyorum.
Al yakaladığım anlara yaptığın sihirli dokunuşlarını, yanımda sinirli uzanışlarını ve git. Kaybol!
Yolunu kaybetmiş biri gibi kaybol. Şehir büyük. Ve sen daha çok küçüksün. Yapabilirsin, kaybolabilirsin. Aniden aklına birşey gelmiş gibi, son vapura yetişecekmişsin gibi koş, uzaklaş. Sonra birden adın bile hatırlanmasın. İz bırakma.
Git lütfen. Huzursuzluğunu, huysuzluğunu da al... Aklımda birşeyin kalmasın. Ve lütfen haşarı çocuğunu da uzaklaştır benden. Ses çıkarma hiç. Sesin soluğun duyulmasın. Senle ilgili birşey kalmasın. Çık git aklımdan.


Ya da dur, bir dakika dur.
Aslında severim ben haşarı çocukları. Yorulur insan peşinde onların ama yorulmak... Güzel şey.
Şehir o kadar da büyük değil esasında. Bulunursun hemen. Bir kere akılda yerini aldın mı nerde görülsen hatırlanırsın. Kokundan, adından, elinden, kolundan... Saklanamazsın işin aslı. Bak, herkesin içinde bir yer huysuzdur esasında. Nereye baktığın önemli yani. Ve baktığını nasıl gördüğün. Bu yüzden huzursuzluğunla huysuzluğunu harmanla sen. Ben bakmıyorum, görmüyorum. Aklımda yerin öyle büyük ki geride birşey bırakmadan gidemezsin sanırım. Kalır mutlaka merdivenlerde sesin, yastıkta kokun... Toparlayamazsın herşeyini, kayar düşer elinden.
Sızar, siner kalır aklımın içinde. Ve dokunuşların. Sihirli olanlar. Onlar güzeldi. Herşeyi gözden geçirdiğimde bir onlar temiz, onlar güzel. Güzel renkler kattın, güzel şeyler yaptın. Aslında sesini de soluğunu da severdim ben. Sakin, yorgun. Yani arada bir telefon et ah, ne bileyim işte şişeye koy yolla mesela. Deniz aşırı mektuplar gibi. Deniz aşıp gelsin sesin arada, güzel olsun.


Ama sen yine de çık hayatımdan. Hiç bakma kararsızlığıma. Öldürecek beni birgün biliyorum, aldırma. Bildiğin kapıyı yeniden tarif etmeden sana, git. Biraz daha kalırsan şayet, biraz daha sürerse bu karar silsilesi olmayacağım ben.


Aklımdakiler hızla büyüyen mikroplar gibi. Ben onlara alışmadan, ben aklımdaki olasılıksız fikirlere iyice bağlanmadan git, çık aklımdan, hayatımdan.


Ya da diyorum ki... Gitmesen? Gitme sen...




"16"

Yorumlar

Popüler Yayınlar