Özgür

Kafadaki mesafelerin üzerine bir de yollar girdi, ne güzel. Tek eksiğimiz buydu, tamamlandık.
Parçalana parçalana tamamlandık.

Hayat çok zor, görüyorum. Aklını öpesim geliyor sen böyle karışınca. Öpeyim de geçsin. Sonra durmayayım, gözlerini de öpeyim, ellerini de. Yıllarca beklemiş gibi. Özledim, yalan değil. Dokunamadıysam bundan.

Mutlu ol istiyorum. Huzurlu. Ama o sendeki özgürlük, kimsede yok. O hırçınlık, dik başlılık.
Yok.
Sen de yoksun zaten.


İçten içe yanıyorum, yalan değil. O kadar insan arasında gözüm üzerinde, gurur duydum varlığından. Ait olamamışlığından, oraya yakışmamandan. Çirkinliğinden. Dökülmüşlüğünden. Benim olmamandan gurur duydum.

Cennetteyim dediğin kucağım sana hep açık. Mesafeleri bitirsek de bitirmesek de. Değirmenlere karşı savaşmanın da tadı var çünkü. Ve öyle güzel bir adamsın ki sen, gözümü kırpmasam yeri.

Pek çözülmüyor boğazım mevzu sen olunca. Düğüm düğüm hep.
Çok özledim.




https://www.youtube.com/watch?v=sIfv-AS7bx8&feature=player_embedded#!

Yorumlar

Popüler Yayınlar