Denge-siz-siniz! / Günlüklerden Alıntılar

Öyle eminsin ki kendinden. Öyle tereddütsüz atıyorsun ki adımlarını beni hasta ediyorsun, güvenimi sarsıyorsun. Çünkü artık ne yapacağını kestiremiyorum. Hergün beni şaşırtıyorsun. Küçük oyunlarını oynayıp karşıma geçip bir de alaycı "yaptım işte n'olmuş" gülüşün yok mu... O an aynaları yere vurup parçalarmış gibi o küçük yüzünü parçalamak istiyorum. O tanrısal gülüşü sökmek istiyorum yüzünden. Kesip almak istiyorum. Sonra yüzün kan içinde yüzerken sana yeni bir yüz dikmek istiyorum güneşe dönük pencere altında. Daha renkli, daha masum, daha temiz. Kirletiyorsun kendini. İçini çamura buluyorsun. Sana yapma diyorum. Gitme diyorum. Dokunma diyorum. Bana o koskoca gözlerinle bakıp pişmanlığını ellerime tutuşturuyorsun. Seni her defasında affediyorum ama ne zaman arkamı dönsem sen sana diktiğim yüzü yırtıp koşa koşa gidiyorsun ruhsal oyunlarına. Başkalarının oyunlarına konuk olma. Aniden oyuna dahil oluyor, en iyi performansını sergileyip eteklerinden yıldızlar döküyorsun herkese. Ve oyun bittiğinde yine o farkedilmeyen insan olmak istiyorsun. Herşey normalmiş gibi, yaptığın herşeyde haklıymışsın gibi rahatlığın yok mu bir de! Beni delirtiyorsun. O an seni görmek istemiyorum. Hayatımdan çık istiyorum. Öl istiyorum. Sinirlerimi bozuyor, beni alt üst ediyorsun. Artık duru ol istiyorum. İçine başkalarını alma. Onlar sana ait değiller ve asla olmayacaklar. Onlar çoktan başkalarıyla karışmış. Sen ne yaparsan yap onları saf halleriyle alamayacaksın içine. Seni bulandırmaktan başka bir şeye yaramayacaklar. Elini bile sürme onlara, bırak kendi içlerinde kalsın. Kendi renklerini kendileri seçsinler.
Beni üzme artık. Nefessiz bırakma. Yorma. Lütfen, bu oyunu sevmiyorum. Anla beni. Bırak artık...


Sana...

Yorumlar

  1. (Y)Elif İşkorkutan bunu beğendi=)Arıyorum feysdeki gibi ama yok heralde:D

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Elifçim :))ı ıhh face başka blog başka :P

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar