O ampul sendin aşkım





Birbirimizi yemeyelim şimdi... 


Bugüne dek,
"Bir şekilde" aynı yolda yürüdük.
Çok güzel şeylerin yanında, cinnet anlarını da paylaştık.
Pek tabi…

Zil zurna olup, konular üzerine çok organlı vakitler de geçirdik.
O an ne varsa donumuzda salladık, çok afedersindi…
Ama yeri geldi İstiklal Mahkemesi de kurduk.
O ne kanlı savunma, o ne ateşli sonuçtu ya rabbi.


Stalk’ı bol eyledik, tribi bal eyledik.
Sonuçları acı oldu.

Ara sıra şiir okudum, keyiflendim:
“Damda birlikte yatmışız,
Öküzü hoşça tutmuşuz.”
Tüm bunlara rağmen öyle de boş konuşuyorsun ki…
Diyemiyorum:
E tamam da biz boşuna mı koşmuşuz?


Bilemiyorum Altan.
Çok düşünmeye gerek yok.
Çünkü, yanılmıyorsam;
Galiba sen olduğun yerde durdun.
Ben durduğun yerde döndüm.


Çok romantik olacak.
Piremses dizesi olacak.
Ama…
Sanırım bu hikaye pervane-ampul hikayesi.
Hatta bahçe ampulü, öyle çirkin.
Öyle basit.


Bir Issız Ampul gibisin.
“Bahçede yanıyorsun, ışık saçmak tatlı geliyor.
Ama elektrik kesilecek farkında değilsin.”
Yani şair burada diyor ki: “Bir şaltere bakarsın, akıllı ol.”


Tüm bu goygoyların ötesinde,
Hissediyorum şu sıralar
Göklerden üstümüze üstümüze gelen bir karar var.

Güldürürken düşündüren tüm bu zamanlar…
Konulu-konusuz hardcore kavgalar…
Bir dost gibi davran bana herkes bizi öyle bilsin’li buhranlar…

Finito.

Ayrı zekaların insanıyız.
Benim zekam, seninkini kapsıyor.
6. his desen, bırakın dünyayı yönetsin.


Hadi yine şaka bir yana…

Ne acıdır ki, bir şekilde aynı yolu yürüyorsun.
Ama mutlu sona 5 kala, fonda Beyonce çıtırından Single Ladies çalıyor.
Bkz. bu bir dramdır.

Biz ne için direttik?
Güzel şeyleri göremeyecek olman senin de içine oturmuyor mu canikosu?

Olanlar, senin ciddiyetini kavrayamayacağın kadar acı.
Öyle ciddi manada acı.
Sen bir flatulans gibi kendini doğaya salarken,
Biz burada hikayeyi sonlandırıyoruz bayım.



Ya ne alakasıymış H&M dediğini duyar gibi kulaklarım. 
Hissediyorum diyorum Sevim. 
Kedilerin deprem öncesi mırlaması gibi,
İçimde bir şeyler mır da mır.


Kalbim kadar temiz mektubumun sonuna gelirken, mesajımı vereyim. 


Yine bir şiirde geçtiği gibi;

“Kahrolasın demiyorum
Kahrolma da gör beni.

Kör olasın demiyorum
Kör olma da gör beni.”



Sana bir bütünleme, bir yaz okulu, bir de tek ders sınavı göründü. 
Bence değerlendir. 


Adios'a 5 kala.





Yorumlar

Popüler Yayınlar