Tamam mıyız?






7 Ekim 1989, 6.30.


Aceleci olacağım sabahın köründe doğmamdan belliymiş aslında.
Hayatım boyunca her şeyde acele ettim.
Kızmakta da, affetmekte de, unutmakta da, hatırlamakta da.
Bu böyle böyle, devinim halinde süregelirken...
Yaş oldu 27.
Kafayı çevirip ardıma bakınca diyeceğim tek şey; vay anam vay Serhat ya, neler dönmüş.


Despotluğumdan sebep hiçbir zaman bir partygirl olamadım ama doğum günleri ayrı. İçimde konfetiler, havai fişekler. Imın tınrım yini yışımı giriyirim’lar.
3 yıla kalmaz o konfetiler başka yerlerde patlayacak, biliyorum da bozmayınız.
Eğlensin az, enerjisini atsın. Akşama rahat uyur evladım.


Yalnız şaka maka, bu yaşı da güzel geçirmişim ha.
Arada bana geçirmişler falan ama...
Yine de 26’da...
Bir gelenek olarak çilek tadında, kusmuk kıvamında...
Bolca eğlendim, bolca güldüm, arada kızdım, uzatmadım gittim sarıldım.
Safları sıklaştırdım, içimizdeki İrlandalılar’ı attım, not ettim, ders aldım.

Biraz ehlileştim, biraz sakinleştim.

Çoğu zaman özledim.

Kan bağları, dost bağları, gönül bağları ve bolca üzüm bağları...
Hepsi konuşuldu, hepsi halledildi, hepsi içildi.

Mesela 26’mda,
İlk kez bir dileğim tuttu.
Beşiktaş şampiyon oldu.

Eee,
Bitti mi?



Biter mi hiç?

Bugün yaş 27.
Zor günlerin de, mutlu günlerin de bitmeyeceğinin farkında olarak.
Ama bu sefer, bir önceki yıllardan daha sakin.
Geçmiş yüzyıllara göre daha az ve öz.
Vazgeçmiş gibi.
Ama aslında hiç bırakmayacakmış gibi.

Her zamankinden daha kendinden emin.

Ne yaptıysam, daha fazla öğrenmek için.
Of yok, tamam yok, durmak yok.

Şimdi el ele tutuşup, üç kere Se-le-na...

Şaka.

Şimdi vay be diyip, kadehleri tokuşturuyoruz.
“Vay be, yıllar ne çabuk geçiyor.”
Bazen çok anasının gözü olan evrene sonsuz teşekkürler.
Her şey için...
Ayırt etmiyorum; (heceleyerek) her şey için teşekkürler.


Ben vazgeçmem bilirsin evren, kadim dostum.
Bu yaşta da dilekler değişmiyor.
Hazım, doyum ve kıymet bilme.
Gerisi bende.


Hoş geldin 27.
Ve umarım “güle güle” gidersin.


*Ve bu yaşta kargoyla cesaret gönderdiler, ağlamak istiyorum sayın seyirciler. 
“Hayatında açacağın yeni sayfalar da böyle güzel olacak. Devam et!”



7 Ekim 2016.





Yorumlar

Popüler Yayınlar