GOL OLURDU







Yaş 20’li hanelerde seyredince zaman çok hızlı geçiyormuş.
Hiç büyümüyorum derken, aslında bir şekilde; doğal hızıyla yaşlanıyormuşum.

Bir şekilde 2016’ya da yetiştik.


Hiçbir yıl geçişinde yepyeni biri olmayı ümit etmedim ama bu yıl fındık kadar da olsa akıllanmayı diliyorum. 
Zor bir yıl oldu; demirbaşları kaybettim. Yangında falan da değil üstelik, egoda; samimiyetsizlikte; çıkarların ters düşmesinde vs.
İnsanları ipeklere sarsanız da bir şekilde uçuyorlar. Doğanın kanunu bu.
Bu terk etmeye her türlü tanımı kullanmakta serbestsiniz.
Ben çok sevdiğim bir arkadaşımınkini kullanıyorum: “Yelloz”
Çünkü özümüzde Avrupa ekolünden gelsek de; içimizde elinde kahve fincanı olan bir Türk kızı yatıyor. O sebeple atış serbest: Yelloz, yellozdur.

Hep değişsin istediğim iş hayatı bu yıl da değişmedi; katlanarak arttı.
Ama güzel şeyler de oldu.
Hatalar düzeltildi, özürler dilendi, pişmanlıklar not alındı.
Bir şekilde işler yoluna kondu. Renkler ortaya çıktı.
Keyifler arttı, muhabbet arttı.
Ama hala tedbiri elden bırakmıyoruz.
Çünkü yine ve yeniden: insanın olduğu her yer cehennem.
Sıcağı seviyorsan, o ayrı.


Ve bu yıl da mutlu olamadık canikosu.
Bu yıl da denedik, yanıldık ve hatta denemedik bile.
Olmadı, uymadı, ayağa oturmadı.
Otursaydı, gol olurdu.
Sağlık olsun. 

Sanırım bir Beşiktaşlı olarak kaderim bu: Bu yıl da önümüzdeki maçlara bakacağız.


İlginç bir yıl oldun 2015.
Çok yol geçtiğim, çok yoldan çıktığım ama çizgiyi hiç bozmadığım...
Sabrımın en üst notalardan çalındığı ve sırf bu sebepten aslında cennetlik olduğum...
Aileye olan düşkünlüğümü öğrendiğim; ki bu yaşa geldim kendime bile çaktırmamışım... Vallahi pes.
Hırslarımın çoğaldığı, “olmaz”ları asla kabul etmediğim...
İnatçılığımı kendimi hasta edene kadar sürdürdüğüm ve ömrümce sürdüreceğim...
Annemin hala olmadığı, önümüzdeki milyon yıllar içerisinde geri döneceğine hala inandığım...

İlginç bir yıl oldun.

Olsundu, napalımdı.
Yeni yıla umutlu değil, kendinden emin bir bakışla dalıyorum.
Bir tek dileğim var:
Beşiktaş şampiyon, ben mutlu.


31.12.2015
14:23



Yorumlar

Popüler Yayınlar