Alengirli Şiir'e Selam

Hayat bazen fena halde polisiye romanı.

Sloganı hep hazır, nevi şahsına münhasır:
"Geç kalırsan kız ölür. "

Böyle de kesin, böyle de ketum. Az laf, çok iş. 
Ya gelirsin, ya ölürsün.

***

Trenleri sevmemiz özgürlüğümüzden sebep.
Karşılıklı bakışma işini öküzlere bıraktık. 

***

Varsın uzak olsun, diyelim ki aramızda o bilet, bu durak...
Ne demiş Sezen: "Beni yak, kendini yak, her şeyi yak..."

***

İnsanoğlu azapta gerek. Durduğumuz yerde içimizden inci çıkmayacak. 
Bir dakika daha beklersen, korkarım ki her yanımızı yosun kaplayacak.

***

Şimdi bana sorsan rakıyı mezesiz içenin aklından zoru var derim...
Ama tercih meselesi elbette, ben de bundan sonra şarap içerim...

***

Beklentiler Nâzım Hikmet'i bile Neyzen Tevfik eder.
Ama elma da beni sevse mesela iyi olurdu, keyfekeder...

***

Yani diyeceğim o ki beklemeyi sizden öğrenecek değiliz
Yine de "Acele değil ama çabuk çabuk" diyen ünlü düşünürle hemfikiriz.

***

Madem hedef aldın başımdaki elmayı vurmaya, 
Topladım ben tası tarağı, hazırım cennetten kovulmaya. 









22 Nisan 2014
23:50
Çorlu




Yorumlar

Popüler Yayınlar